lunedì 5 maggio 2014

IN AN EVENING OF RAIN


Hello young readers! 

How are you? I'm fine! I do nothing but laze in the sun like a lizard! and of course I love my tan from the beginning of May! ;) 
However, last night, despite the nice weather of the day, in the evening she decided to do quite a storm destroying my plans to put a thin frock and spring! Poor me that I had to fold a sweater and pants! 
At the end I wanted to put a pair of ankle boots Geox very comfortable with a low heel! 
The effect was not so bad as I thought! What do you think? 

Kisses! 
PS. I'm thinking about where to go this summer! I'm undecided whether to try the hills of Umbria maybe my beloved horse at sunset or the beautiful Monaco of Bavaria?!?! Help! :)







Buongiorno giovani lettori!!

Come state? Io benissimo!! Non faccio altro che poltrire al sole come una lucertola!! e ovviamente amo la mia abbronzatura da primi di maggio!! ;) 
Comunque la scorsa sera nonostante il bel tempo della giornata, la sera ha deciso di fare un bel temporale distruggendo così i miei piani di mettermi un vestitino leggero e primaverile!! Povera me che ho dovuto ripiegare un pantaloni e maglioncino!!
Alla fine ho voluto mettere un paio di tronchetti Geox molto comodi e con tacco basso!! 
L'effetto non è stato poi così terribile come pensavo!! Che ne dite?

Bacioni!!!
Ps. Sto pensando a dove andare questa estate!! Sono indecisa se provare le colline della mia amata Umbria magari a cavallo al tramonto oppure la bellissima Monaco di Baviera?!?! Help!!! :)














Nessun commento:

Posta un commento